محل لوگو

اپل موزیک و مرسدس بنز صدای فضایی عالی و همهجانبه را برای رانندگان در سراسر جهان به ارمغان می آورند.


پاریس اپل و مرسدس بنز امروز اعلام کردند که صدای فضایی بسیار تحسین شده اپل موزیک با پشتیبانی از Dolby Atmos اکنون برای اولین بار به عنوان یک تجربه بومی در خودروهای مرسدس بنز در دسترس است و تعهد مشترکی برای ارائه بهترین ها به مشتریان در سراسر جهان دارد. تجربه موسیقی Apple Music با صدای فضایی به طور کامل از طریق سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX در مدل‌های مرسدس میباخ، EQS و EQS SUV و همچنین EQE و S-Class یکپارچه شده است و این خودروها را به صدایی با کیفیت استودیو بهتر از هر سالن کنسرتی مجهز می‌کند. ، و به رانندگان یک تجربه گوش دادن کاملاً فراگیر با صدای بی نظیر و چند بعدی و وضوح می دهد. ریکاوری اپل آیدی
الیور شوسر، معاون اپل می‌گوید: «کیفیت صدا برای اپل موزیک بسیار مهم است، به همین دلیل است که ما بسیار هیجان‌زده هستیم که با مرسدس بنز کار می‌کنیم تا صدای فضایی در Apple Music را برای اولین بار به صورت بومی در خودرو در دسترس قرار دهیم.» Apple Music و Beats. «صوت فضایی شیوه خلق هنرمندان و گوش دادن طرفداران به موسیقی را متحول می‌کند، و این تجربه‌ای است که توضیح آن با کلمات غیرممکن است. خودت باید بشنوی تا قدرش را بدانی همراه با مرسدس بنز، اکنون فرصت‌های بیشتری برای ارائه موسیقی کاملاً فراگیر برای مشترکان خود در سراسر جهان داریم.
مارکوس شافر، مدیر ارشد فناوری مرسدس بنز گروه AG و یکی از اعضای هیئت مدیره، گفت: "ما در حال پیوستن به نیروهای خود هستیم تا به مشتریان خود یک تجربه موسیقی معیار بی نظیر در صنعت ارائه دهیم." ما مفتخریم که وسایل نقلیه ما اولین دستگاه‌های غیر اپل خواهند بود که دارای صدای فضایی فراگیر با Dolby Atmos هستند. این تجربه یکپارچه نشان می‌دهد که چگونه سرگرمی‌های داخل خودرو می‌توانند با یکپارچه‌سازی کامل سخت‌افزار و نرم‌افزار به سطوح هیجان‌انگیز جدیدی برسند.»
رانندگان مرسدس بنز که قبلاً مشترک اپل موزیک شده‌اند، دسترسی فوری به مجموعه‌ای از آهنگ‌ها و آلبوم‌های موجود در Spatial Audio از برخی از بزرگ‌ترین هنرمندان جهان در همه سبک‌ها، از جمله هیپ هاپ، کانتری، لاتین، پاپ، پیدا می‌کنند. و کلاسیک Apple Music همچنین فهرست‌های پخش صوتی فضایی مانند رانندگی در صوتی فضایی و هیپ هاپ در صوتی فضایی را ارائه می‌دهد، جایی که شنوندگان می‌توانند آهنگ‌های هنرمندان مورد علاقه خود را پیدا و کشف کنند. علاوه بر این، مشترکین می‌توانند به کل کاتالوگ 100 میلیون آهنگ اپل موزیک، هزاران فهرست پخش با سرپرستی ویرایشی، و انتخاب‌های روزانه از بهترین کارشناسان موسیقی جهان، از جمله همه هنرمندان و میزبان‌هایی که در Apple Music 1، Apple Music Hits و Apple پخش می‌شوند، دسترسی داشته باشند. ایستگاه‌های رادیویی پخش زنده جهانی Music Country.
نسخه محدود Mercedes-Maybach توسط Virgil Abloh که ماه گذشته برای مصرف کنندگان عرضه شد، یکی از اولین خودروهای جهان - و اولین مدل در خط تولید مرسدس بنز - بود که این منظره صوتی برتر و چند بعدی را ارائه کرد که توسط Burmester بالا قدرت می‌گیرد. سیستم صوتی 4 بعدی انتهایی این سیستم شامل 31 بلندگو، از جمله شش بلندگوی سه بعدی است که صدای خود را از بالا منتشر می کنند، چهار بلندگوی نزدیک گوش در صندلی های جلو، و یک ساب ووفر 18.5 لیتری. هشت مبدل صدا (دو مبدل در هر صندلی)؛ دو تقویت کننده؛ و توان 1750 وات این فناوری به زودی در مدل های دیگر نیز عرضه خواهد شد.

  انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 24

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما