محل لوگو

اپل تعمیر سلف سرویس را در اروپا راه اندازی کرد مشتریان در بلژیک، فرانسه، آلمان، ایتالیا، لهستان، اسپانیا، سوئد و بریتانیا می توانند قطعات و ابزار اصلی اپل را خریداری کنند.


اپل امروز اعلام کرد که تعمیر سلف سرویس اکنون در هشت کشور اروپایی در دسترس است و کتابچه های راهنمای تعمیر و قطعات و ابزار اصلی اپل را از طریق فروشگاه تعمیرات سلف سرویس اپل ارائه می دهد. مشتریانی که می خواهند تعمیرات خود را تکمیل کنند، می توانند بسیاری از رایج ترین تعمیرات را برای سری آیفون 12 و آیفون 13 و نوت بوک های مک با سیلیکون اپل انجام دهند. ریکاوری اپل آیدی فروشگاه تعمیرات سلف سرویس دسترسی به بیش از 200 قطعه و ابزار مجزا و همچنین دفترچه راهنمای تعمیر را فراهم می کند. این برنامه به مشتریانی که با پیچیدگی‌های تعمیر دستگاه‌های الکترونیکی تجربه دارند، این فرصت را می‌دهد تا با استفاده از دفترچه‌های راهنما، قطعات و ابزارهای مشابه مکان‌های فروشگاه اپل و ارائه‌دهندگان خدمات مجاز اپل، تعمیرات خود را تکمیل کنند. جف ویلیامز، مدیر عامل اپل گفت: «ما معتقدیم بهترین فناوری برای مشتریان ما و برای کره زمین، فناوری ماندگار است، به همین دلیل است که محصولات خود را به گونه‌ای طراحی می‌کنیم که بادوام باشند و به ندرت نیاز به تعمیر و نگهداری یا تعمیر داشته باشند». اما هنگامی که تعمیر مورد نیاز است، ما می خواهیم مشتریان گزینه های زیادی برای تعمیر ایمن، قابل اعتماد و مطمئن داشته باشند. به همین دلیل است که ما برای راه‌اندازی Self Service Repair در اروپا هیجان‌زده هستیم و به مشتریان خود دسترسی مستقیم به قطعات، ابزارها و دفترچه‌های اصلی اپل را می‌دهیم.» تعمیر سلف سرویس در مک بوک انجام می شود. هر قطعه اصلی اپل برای هر محصول طراحی و مهندسی شده است و برای اطمینان از بالاترین کیفیت، ایمنی و قابلیت اطمینان، آزمایشات گسترده ای را پشت سر می گذارد. قطعات همان قطعاتی هستند - با همان قیمت - که در دسترس شبکه ارائه دهندگان تعمیرات مجاز اپل هستند. مشتریان می توانند قطعات جایگزین شده را برای بازسازی و بازیافت به اپل بازگردانند و در بسیاری از موارد با انجام این کار از خرید خود اعتبار دریافت می کنند. ابزارهای اپل در دسترس مشتریان در فروشگاه تعمیرات سلف سرویس، سفارشی طراحی شده اند تا به ارائه بهترین تعمیرات برای محصولات اپل کمک کنند، و به گونه ای طراحی شده اند که در برابر سختی های عملیات تعمیر حرفه ای با حجم بالا مقاومت کنند، جایی که ایمنی و قابلیت اطمینان بالاترین اولویت را دارند. ابزارهای باکیفیت ارائه شده از طریق Self Service Repair شامل درایورهای گشتاور، سینی های تعمیر، پرس نمایشگر و باتری و موارد دیگر می باشد. اپل کیت های اجاره ابزار را با قیمت 49 دلار ارائه می دهد، به طوری که مشتریانی که نمی خواهند ابزارهایی را برای یک تعمیر خریداری کنند، همچنان به این ابزار تعمیر حرفه ای دسترسی داشته باشند. کیت های اجاره یک هفته ای به صورت رایگان برای مشتریان ارسال می شود. تعمیر سلف سرویس بخشی از تلاش های اپل برای گسترش بیشتر دسترسی به تعمیرات و افزایش قابلیت تعمیر محصولات در طول زمان است. برای اکثریت قریب به اتفاق مشتریانی که تجربه تعمیر دستگاه های الکترونیکی را ندارند، مراجعه به یک تعمیرکار حرفه ای با تکنسین های خبره که از قطعات اصلی اپل استفاده می کنند، مطمئن ترین و مطمئن ترین راه برای تعمیر است. در طول سه سال گذشته، اپل تعداد مکان‌های خدماتی را با دسترسی به قطعات، ابزارها و آموزش‌های اصلی اپل، از جمله بیش از 4000 ارائه‌دهنده تعمیرات مستقل، تقریباً دو برابر کرده است. شبکه جهانی بیش از 5000 ارائه دهنده خدمات مجاز اپل از بیش از 100000 تکنسین فعال پشتیبانی می کند. در نتیجه، هشت مشتری از هر 10 مشتری اپل در عرض 30 دقیقه در یک ارائه دهنده خدمات مجاز در سراسر اروپا قرار می گیرند.

  انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 22

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما