محل لوگو

اپل ویژگی‌های جدید tvOS 16 را که اواخر امسال عرضه می‌شود، معرفی کرد


علاوه بر رونمایی از Apple TV 4K جدید با تراشه A15 Bionic و موارد دیگر، اپل امروز چندین ویژگی جدید مرتبط با سیری را که در اواخر سال جاری در آپدیت tvOS 16 به اپل تی‌وی می‌آیند، پیش‌نمایش کرد. به نظر می‌رسد که حداقل تعدادی از ویژگی‌ها در tvOS 16.1 Release Candidate که اوایل امروز در دسترس قرار گرفت، فعال هستند، در حالی که برخی ممکن است با tvOS 16.2 ارائه شوند.

tvOS 16 Siri Compact
ویژگی های جدید اعلام شده:

سیری با یک رابط فشرده تر طراحی شده است که به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت نتایج را در یک نگاه در گوشه پایین سمت راست صفحه مشاهده کنند.
تشخیص صدای Siri برای حداکثر شش عضو خانواده به Apple TV 4K این امکان را می‌دهد تا بفهمد چه کسی در حال صحبت است و با توصیه‌های سفارشی که فقط برای آنها بر اساس نمایه کاربری‌شان طراحی شده است، پاسخ دهد.
کاربرانی که از AirPods استفاده می کنند، می توانند به جای استفاده از کنترل از راه دور Siri، "Hey Siri" را بگویند.
سیری در tvOS اواخر امسال در دانمارک، تعویض باتری آیفون در کرج لوکزامبورگ و سنگاپور پشتیبانی خواهد شد. اخیراً پشتیبانی برای شیلی، فنلاند و آفریقای جنوبی اضافه شده است.
رابط فشرده جدید Siri و پشتیبانی «Hey Siri» از AirPods قبلاً در نسخه tvOS 16.1 Release Candidate پیاده‌سازی شده‌اند و این ویژگی‌ها باید زمانی که tvOS 16.1 هفته آینده منتشر شود در دسترس همه کاربران قرار گیرد.

 

  انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 23

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما