محل لوگو

Ember فنجان قهوه کوچکتر با کنترل آیفون را با کنترل دما راه اندازی کرد


Ember این هفته مجموعه لیوان‌های کنترل‌شده دما را با Ember Cup جدید 6 اونسی که برای نوشیدنی‌های مبتنی بر اسپرسو مانند کاپوچینو، کورتادو و سفیده‌های مسطح طراحی شده است، گسترش داد. قیمت Ember Cup از 99.95 دلار در ایالات متحده شروع می شود که آن را ارزان ترین گزینه در خط Ember می کند، اما همچنین بسیار کوچک است.تعمیرات فیس آیدی در کرج

جام اخگر آیفون
با باتری داخلی، Ember Cup قهوه یا سایر نوشیدنی‌های داغ شما را تا 90 دقیقه در دمای نوشیدنی مورد نظرتان نگه می‌دارد، یا در صورت قرار دادن در زیر لیوانی شارژی که در آن قرار می‌گیرد، تا زمانی که لازم است. این فنجان را می توان از طریق بلوتوث به آیفون متصل کرد و به آن اجازه می دهد با برنامه Ember آن را کنترل کنید تا دمای دلخواه شما را بین 120 درجه فارنهایت تا 145 درجه فارنهایت، دمای از پیش تعیین شده بر اساس نوع نوشیدنی و موارد دیگر تنظیم کنید.

هنگامی که Ember Cup بدون گوشی هوشمند استفاده می شود، نوشیدنی ها را به طور پیش فرض در دمای 135 درجه فارنهایت نگه می دارد. یک LED هوشمند در پایین فنجان نشان می دهد که نوشیدنی به دمای مورد نظر رسیده است و سپس توسط فنجان حفظ می شود.

 


در حالی که Ember Cup مقرون به صرفه ترین مدل Ember امروزی است، شایان ذکر است که Ember Mug اصلی زمانی که چندین سال پیش آن را بررسی کردیم از 79.95 دلار شروع می شد. قیمت Ember Mug از آن زمان به 129.95 دلار برای گزینه 10 اونس و به 149.95 دلار برای گزینه 14 اونس افزایش یافته است. همچنین یک لیوان مسافرتی Ember با قیمت 199.95 دلار موجود است.
Ember Cup را می توان از طریق وب سایت Ember سفارش داد، مدل مشکی آن با قیمت 99.95 دلار و مدل مسی با قیمت 129.95 دلار موجود است. اپل همچنین Ember Mugs را از طریق فروشگاه آنلاین خود به فروش می رساند، اما هنوز Ember Cup را حمل نمی کند.

  انتشار : ۷ خرداد ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 22

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما