محل لوگو

عرضه کننده اپل BOE ممکن است از زنجیره تامین پنل های OLED آیفون 14 منجمد شود


پس از اینکه مشخص شد این شرکت بدون تایید اپل (از طریق The Elec) تغییراتی در طراحی ایجاد کرده است، BOE تامین کننده اپل همچنان منتظر دریافت تاییدیه اپل برای تولید پنل های OLED برای سری آینده آیفون 14 است.

فیس آیدی آیفون 13
در اوایل این ماه، اپل پس از اینکه مشخص شد طراحی پنل‌های OLED خود را با گسترش عرض مدار ترانزیستورهای لایه نازک تغییر داده است، تولیدکننده نمایشگر چینی را از زنجیره تامین آیفون 13 حذف کرد.تعمیرات اپل واچ در کرج

به گفته منابع The Elec، این تغییر احتمالاً در تلاشی برای افزایش نرخ بازدهی انجام شده است، اما زمانی که اپل متوجه شد چه کاری انجام شده است، به BOE گفت فورا تولید را متوقف کند. در نتیجه مستقیم، گفته می‌شود که BOE هیچ سفارشی از اپل برای پنل‌های OLED آیفون 14 دریافت نکرده است.

آخرین گزارش ادعا می‌کند که BOE از کوپرتینو بازدید کرده است تا توضیح دهد که چرا به‌طور یک‌جانبه تغییرات طراحی مدار را انجام داده است، اما به نظر می‌رسد که این توضیح با اپل همراه نبوده است، زیرا اکنون در حال بررسی دادن سفارش اولیه برای BOE به سامسونگ و ال‌جی است.

پنل صفحه نمایش چینی پس از این حادثه یک مدیر اجرایی و کارمندان سطح C را به دفتر مرکزی اپل فرستاد تا توضیح دهند که چرا عرض مدار ترانزیستورها را تغییر دادند.

آنها همچنین از سازنده آیفون خواستند تا تولید پنل‌های OLED برای آیفون 14 را تایید کند، اما پاسخ واضحی از اپل دریافت نکردند.

به نظر می‌رسد کوپرتینویی آماده است تا سفارش حدود 30 میلیون پنل OLED را که قبل از وقوع حادثه به BOE بدهد به دیسپلی سامسونگ و ال‌جی دیسپلی بدهد.

گفته می شود که اپل بیش از 150 میلیون پنل OLED برای سری آیفون 14 می خواهد که در مقایسه با 140 میلیون دستگاهی که در ابتدا قصد داشت سفارش دهد، بیشتر است. تولیدکنندگان پنل های نمایشگر احتمالاً در ماه آینده تولید خود را آغاز خواهند کرد و انتظار می رود سامسونگ پنل های آیفون 14 پرو 6.1 و 6.7 اینچی را تولید کند و ال جی نیز پنل های آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی را عرضه کند.

BOE پنل‌های OLED را برای آیفون 12 و آیفون 13 در دو کارخانه در چین تولید کرده است که تنها 10 درصد از کل صفحه‌نمایش‌های آیفون در سال 2021 را تشکیل می‌دهند، اما این شرکت در حال برنامه‌ریزی توسعه قابل توجهی برای پیشی گرفتن از LG Display به عنوان یکی از تامین‌کنندگان اصلی اپل بود. آیفون در سال 2023 نمایش داده می شود.

  انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 23

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما