محل لوگو

تحلیلگران می گویند با وجود کندی بازار فناوری، تقاضای آیفون همچنان بالاست


به گفته دانیل ایوز و جان کاتسینگریس، تحلیلگران Wedbush، علیرغم مشکلات زنجیره تامین گسترده و سایر عوامل موثر بر صنعت فناوری، تقاضای آیفون در این سه ماهه تاکنون "به طرز شگفت انگیزی انعطاف پذیر" باقی مانده است.

مجموعه رنگ های اپل آیفون 13 2022
تحلیلگران بازار با جمع‌بندی یافته‌های تحقیقاتی خود در یادداشت سرمایه‌گذار جدید، گفتند دستگاه‌های پرچم‌دار اپل علی‌رغم «فشرده‌سازی در سطح فناوری» و ترس از کاهش رشد که در کاهش قیمت سهام اپل منعکس می‌شود، عملکرد خوبی داشته‌اند.
آلباتروس برای سه ماهه ژوئن در گفتگوهای ما با سرمایه گذاران در ماه گذشته طبیعتاً قرنطینه های کووید در چین بوده است که بر اساس راهنمایی های Cook & Co که در ماه گذشته ارائه شد، بین 4 تا 8 میلیارد دلار به عنوان یک باد مخالف تأثیر منفی بر درآمد خواهد داشت.

در حال حاضر، ما معتقدیم که تقاضای آیفون بهتر از حد انتظار باقی می‌ماند (علی‌رغم مشکلات عرضه مختلف که اپل و بقیه بخش‌های فناوری را آزار می‌دهد) و روند بهتری نسبت به راهنمایی‌های مدیریت تا کنون در سه ماهه دارد.تعمیرات اپل واچ در کرج

اپل ماه گذشته اعلام کرد که اختلالات قرنطینه در چین و کمبود سیلیکون همچنان تولید محصول کافی برای برآورده کردن تقاضای قوی مصرف‌کننده را با پیشرفت سال دشوار می‌کند و این در نهایت بر درآمد سه ماهه ژوئن اپل تأثیر می‌گذارد.

ودبوش گفت که قرنطینه ها و مسائل زنجیره تامین باید در سه ماهه ژوئن "اوج نگرانی" باشد، اما پس از عرضه آیفون 14 اپل در سه ماهه اصلی سپتامبر و دسامبر فروکش خواهد کرد.

ما بر این باوریم که طرح‌های اولیه و تولید آیفون 14 باید نسبت به آیفون 13 به میزان قابل توجهی افزایش یابد و این نشان دهنده اعتماد اپل به این است که تقاضای افزایش‌یافته برای این نسخه بعدی علیرغم ماکرو پرهیجان همچنان سالم است.

تحلیلگران Wedbush ادعا می کنند که چسبندگی چرخه ارتقاء اپل توسط سرمایه گذاران دست کم گرفته می شود و پایگاه کاربران نصب شده اپل کلید فروش آیفون 14 در سال جاری خواهد بود، به طوری که تقریباً یک چهارم از 1 میلیارد آیفون در تیراژ عمومی تقریباً 3.5 سال است که ارتقاء نیافته اند.

علاوه بر این برتری که اپل نسبت به رقبا دارد، Wedbush انتظار دارد که کسب و کار خدمات اپل در سال جاری تقریباً 80 میلیارد دلار درآمد سالانه داشته باشد و قرار است تا سال 2023 با یک "کلیپ دو رقمی ثابت" رشد کند. "ما معتقدیم که تجارت خدمات اپل به گفته تحلیلگران، تنها ارزش آن در حدود 1 تریلیون دلار است که همراه با تجارت سخت افزاری شاخص، ریسک/پاداش را در سطوح فعلی بسیار قانع کننده می کند.

  انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 26

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما