محل لوگو

"AirTag پیدا شد در حال حرکت با شما" - به چه معناست و چه باید کرد


AirTag های اپل دارای یک ویژگی ایمنی داخلی هستند که برای جلوگیری از استفاده از آنها برای ردیابی شما طراحی شده است، بنابراین هیچ کس نمی تواند AirTag را در اقلام شما نصب کند و سپس موقعیت مکانی شما را بدون آگاهی شما کنترل کند.

هشدار حریم خصوصی airtag
اگر AirTag برای مدت طولانی در نزدیکی شما متعلق به شما نباشد، دستگاه Apple  تعمیرات اپل واچ شما با اعلان زیر به شما هشدار می دهد: "AirTag Found Moving With You."

این ممکن است به این معنی باشد که شما یک آیتم را با AirTag قرض گرفته اید، در نزدیکی یک کالای گم شده با AirTag هستید، یا شخصی یک AirTag را در وسایل شما قرار داده است. در صورت مشاهده این پیام، در این مطلب توضیح داده می شود که چه کاری باید انجام دهید.

هنگامی که پیام "AirTag Found Moving With You" ظاهر شد، روی پیام ضربه بزنید.
روی Continue ضربه بزنید.
اگر نمی‌دانید AirTag در کجا قرار دارد، روی «Play Sound» ضربه بزنید تا مکان آن را پیدا کنید.
اگر AirTag به موردی که از شخصی قرض گرفته‌اید وصل شده است، روی گزینه غیرفعال کردن اعلان‌های "AirTag Detected" برای یک روز ضربه بزنید. اگر مورد از یک دوست یا یکی از اعضای گروه اشتراک‌گذاری خانواده شما است، می‌توانید هشدارهای ایمنی مورد را به طور کامل غیرفعال کنید.
می‌توانید روی «Learn About This AirTag» ضربه بزنید تا شماره سریال آن را بررسی کنید تا ببینید به‌عنوان گمشده علامت‌گذاری شده است یا خیر، و اگر چنین است، دستورالعمل‌هایی را برای تماس با مالک پیدا کنید.
اگر AirTag در حالت Lost Mode نیست و نمی‌دانید از کجا آمده است، باید روی «Disable AirTag» ضربه بزنید و مراحل را دنبال کنید تا از ادامه ردیابی موقعیت مکانی خود جلوگیری کنید.
این دستورالعمل ها به شما کمک می کند تا باتری AirTag را خارج کنید تا آن را غیرفعال کنید.
اپل توصیه می کند که اگر احساس ناامنی می کنید، باید با مجری قانون محلی خود برای کمک تماس بگیرید، زیرا مجریان قانون محلی می توانند با اپل همکاری کنند.
وقتی پیام «AirTag Found Moving With You» را می‌بینید، به این معنی است که صاحب AirTag ممکن است بتواند موقعیت AirTag را در دستگاه‌های Apple خود و با پروکسی، مکان شما را ببیند. مهم است که به این دلیل به هر هشداری که بلافاصله دریافت می کنید رسیدگی کنید.

به طور کلی، زمانی که از یک مکان به مکان دیگری نقل مکان می‌کنید، مانند سفر به خانه یا مکان دیگری که در آن رفت و آمد می‌کنید، تا زمانی که AirTag در اختیار شما باشد، هشداری درباره یک AirTag ناشناخته دریافت خواهید کرد.


اپل می گوید که اگر این هشدار را دریافت کنید و نتوانید AirTag را پیدا کنید، ممکن است دیگر با شما نباشد، اما ویژگی های حریم خصوصی وجود دارد که اگر بخواهید با استفاده از یک اعلان قدیمی صدا پخش کنید، ممکن است AirTag را پنهان کند.

همه AirTag ها دارای شناسه بلوتوث مرتبط با خود هستند، اما این شناسه طوری طراحی شده است که به طور منظم تغییر کند. اگر یک AirTag در طول شب همراه خود داشتید، برای مثال، زمانی که متوجه اعلان در صبح می‌شوید، ممکن است شناسه تغییر کرده باشد و نتوانید آن را برای اهداف مکان‌یابی صدا پخش کنید.

در این شرایط، اپل توصیه می‌کند تمام وسایل خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید AirTag وجود ندارد یا منتظر بمانید که آیا هنگام حرکت از مکانی به مکان دیگر در طول روز هشدار دیگری ظاهر می‌شود یا خیر.

همچنین باید توجه داشته باشید که پس از سه روز دوری از صاحب خود، AirTag به طور منظم شروع به انتشار صدا می کند که یکی دیگر از عملکردهای ضد ردیابی است. اگر AirTag همراه خود دارید، ممکن است دائماً صدای AirTag را بشنوید و از مخفی ماندن آن جلوگیری کنید.

توجه داشته باشید که پیروی از دستورالعمل‌های اپل برای خارج کردن باتری از AirTag و غیرفعال کردن آن، تنها راه دریافت AirTag است تا از ردیابی شما برای خلاص شدن از شر AirTag جلوگیری کند. با قرار دادن مجدد باتری و تنظیم مجدد AirTag به صاحب AirTag اجازه می دهد تا به ردیابی آن ادامه دهد.

  انتشار : ۷ دی ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 16

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما