محل لوگو

اپل از قبل روی iMac با تراشه M3 کار می کند، iMac Pro نیز در حال توسعه است اما به این زودی راه اندازی نمی شود


مارک گورمن از بلومبرگ گزارش داده است که اپل در حال حاضر روی یک iMac کار می کند که دارای تراشه سیلیکونی اپل "M3" است، در کنار توسعه حداقل 9 مک جدید که دارای نسل بعدی سیلیکون اپل این شرکت هستند.

iMac Pro 2022 27 و 24 iMac
گورمن در آخرین نسخه خبرنامه Power On خود گفته است که کار بر روی یک آی‌مک با تراشه M3 در حال انجام است، اما جزئیات خاصی از آی‌مک، از جمله اینکه آیا این آی‌مک دنباله‌ای برای مدل ۲۴ اینچی به‌روزرسانی‌شده خواهد بود یا خیر. یا یک مدل بزرگتر فاش نشده است. گورمن افزود که یک iMac Pro نیز در دست ساخت است، اما «به این زودی» راه اندازی نخواهد شد.
از آن زمان، شنیده‌ام که تراشه‌های M2 تنها تراشه‌هایی نیستند که در اپل آزمایش می‌شوند. و اگر منتظر یک iMac جدید هستید، می‌شنوم که نسخه M3 آن دسک‌تاپ در حال حاضر در دست ساخت است – اگرچه تصور می‌کنم که تا پایان سال آینده عرضه نخواهد شد. همچنین، برای کسانی که می پرسند، من هنوز فکر می کنم یک iMac Pro در راه است. به این زودی ها نمی شود.تعمیرات آیفون در کرج

هفته گذشته، بلومبرگ گزارش داد که اپل سخت در حال کار بر روی تعداد زیادی از مک های جدید است که قرار است تا پایان سال جاری و اوایل سال 2023 عرضه شوند. مک های جدید شامل یک مک بوک پرو 13 اینچی با تراشه M2 هستند. ، مک بوک ایر کاملاً بازطراحی شده و مک بوک پروهای 14 و 16 اینچی به روز شده با تراشه های M2 Pro و M2 Max.

شایعه شده است که اپل تراشه M2 خود را در اواخر سال جاری به نمایش می گذارد، که اولین افزوده مهم این شرکت به خانواده سیلیکونی مک اپل از زمان عرضه تراشه اصلی M1 در نوامبر 2020 خواهد بود.


تراشه پایه M2 که انتظار می‌رود قدرت مک‌بوک پرو 13 اینچی و مک بوک ایر را تامین کند، شایعه شده است که شامل همان CPU 8 هسته‌ای مانند M1 است، اما سرعت و کارایی آن بهبود یافته است. در مورد GPU، M2 از گزینه‌های GPU 9 و 10 هسته‌ای تشکیل می‌شود که از گزینه‌های GPU 7 و 8 هسته‌ای در تراشه اصلی M1 بیشتر است.

  انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 27

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما